ЛЕГЕНДА

Осовина

ПРЕДНА ОСОВИНА / ПРЕДЕН ДИСК / ШАПА

Волан

Волан / Гидан

РАЧКИ

МЕНУВАЧИ ЗА БРЗИНИ / ШАЛТЕРИ / РАЧКИ ЗА КОЧНИЦИ /

ВИЉУШКА

ПРЕДЕН АМОРТИЗЕР / ПРЕДНА ВИЉУШКА

ТРКАЛО

ПРЕДЕН ОБРАЧ

САЈЛИ

САЈЛИ ЗА КОЧНИЦИ / САЈЛИ ЗА МЕНУВАЧИ

ТРКАЛО

ГУМА ВНАТРЕШНА / ГУМА НАДВОРЕШНА

>РАМ

АЛУМИНУМ / ЧЕЛИК / КАРБОН / ТИТАНИУМ..

АМОРТИЗЕР

ЗАДЕН АМОРТИЗЕР

>СРЕДЕН ПОГОН

СРЕДНА ОСОВИНА / ПРЕДЕН ЗАПЧАНИК / ПЕДАЛИ

ЗАДНА ОСОВИНА

ЗАДЕН ДИСК / ШАПА /

ЗАДЕН ЗАПЧАНИК

ЗАДЕН ЗАПЧАНИК 6-7-8-9-10-11 БРЗИНИ

ЗАДЕН МЕНУВАЧ

ЗАДЕН МЕНУВАЧ 6-7-8-9-10-11 БРЗИНИ

СЕРВИС УСЛУГИ

  • КОМПЛЕТЕН СЕРВИС
  • ОСНОВЕН СЕРВИС 
  • ЗАМЕНА НА ГАРНИТУРА
  • ЗАМЕНА НА ПОГОН 
  • ЗАМЕНА НА ВЕРИГА
  • ЗАМЕНА НА ЖИЦА И ЦЕНТРИРАЊЕ
  • ЦЕНТРИРАЊЕ НА БАНДАЖ
  • ЗАМЕНА НА ЗАБЧАНИК 
  • ПЕРЕЊЕ НА ВЕЛОСИПЕД
  • ЗАМЕНА НА ДИСКОВИ
  • ЗАМЕНА НА МЕНУВАЧ
  • ЗАМЕНА НА ПАКНИ
  • СЕРВИС НА АМОРТИЗЕР ОБИЧЕН
  • СЕРВИС НА АМОРТИЗЕР ВОЗДУШЕН
  • СОСТАВУВАЊЕ НА ВЕЛОСИПЕД
  • ЗАМЕНА НА ГЛИЦЕРИН 
  • ЗАМЕНА НА ПЕДАЛИ
  • ЗАМЕНА НА КОШУЛИЦА
  • ЗАМЕНА НА РАЧКИ ЗА КОЧНИЦА
  • ЗАМЕНА НА САЈЛА 
  • ЗАМЕНА НА СТЕМ
  • МОНТАЖА НА ВИЛУШКА 
  • МОНТАЖА НА КИЛОМЕТРАЖА
  • НУЛТИ СЕРВИС НА ВЕЛОСИЕД
  • ЗАМЕНА НА СЕДИШТЕ
  • ПЛЕТЕЊЕ НА ТРКАЛО 
  • ПОДЕСУВАЊЕ НА БРЗИНИ
  • ПОДЕСУВАЊЕ КОЧНИЦИ
  • ЗАМЕНА НА ЗАДНА ОСОВИНА
  • ЗАМЕНА НА ПРЕДНА ОСОВИНА
  • ПРОМЕНА НА ВНАТРЕШНА ГУМА
  • ПРОМЕНА НА НАДВОРЕШНА ГУМА 

Најчесто поставувани прашања

Која е вистинската големина на велосипед за деца?

Големината зависи од висината и структурата на телото.

  • 2-4 Години: 10″/12″ Тркало
  • 4-6 Години: 14″/16″ Тркало
  • 6-8 Години: 18″/20″ Тркало
  • 8-10 Години: 20″/24″ Тркало

Која е вистинската големина на рам на велосипед за возрасни ?

За прецизно мерење и вистинската големина на рам се мери според следнава формула :

Застанете прилепен до зид со склопени нозе. Обележете ги крајните точки како на сликата (висина на карличната коска)

  • За роад / асфалт велосипед = измерената должина А * 0,66= XX
  • За МТБ / Трекинг Велосипед = Измерената должина А * 0,66=XX-(8см до 10см)

на пример :

Измерената должина  A = 80

  • РОАД / АСФАЛТ   80 x 0.66=52,8 (или 20,7 инчи)
  • МТБ / Трекинг 80 x 0.66=52.8        52,8 – 9=43.8 (или 17,2 инчи)

Ако сакате мерната единица од цм да ја смените во инчи, поделете го добиениот број со 2,54

Непријатен звук доаѓа од рамот на мојот велосипед. Што би можело да биде причината за појавата на овој звук?

  • Непријатниот звук најчесто доаѓа поради проблем со долната (средната) осовина. Овој звук најчесто се слуша додека ги вртите педалите. Звукот се појавува поради триење на школката од рамот, со осовината и лагерите. Подмачкување на лагерите на средната осовина е неопходно.
  • Причини за појавата на овој звук може да бидат и разлабавени педали или запчаници.
  • Напукнување на рамот исто така може да биде причина за непријатниот звук
  • Звукот исто така може да доаѓа и од други делови на велосипедот кои се поврзани со рамот, како клобанот, колчето или самото седиште

Доколку го имате овој проблем, препорачливо е да го однесете велосипедот на проверка, затегнување и подмачкување. Велосипед.мк ви ја нуди оваа услуга, како и комплетен сервис на вашиот велосипед.

Колку често треба да се прави сервис на велосипедот?

  • Проверка треба да се прави периодично, во зависност од тоа колку често и во какви услови го употребувате велосипедот. Препорачлива е редовна проверка на воланот, средната осовина, предна и задна главина.

Вилушката на велосипедот е нестабилна. Како да постапам?

  • Безбедноста на возачот директно зависи од исправноста на предната гарнитура на воланот. Употребата на велосипед со зарѓана или разлабавена гарнитура е опасно.

Доколку го имате овој проблем, препорачливо е да го однесете велосипедот на проверка, затегнување и подмачкување. Велосипед.мк ви ја нуди оваа услуга, како и комплетен сервис на вашиот велосипед.

Како да проверам дали предната гарнитура на воланот е доволно затегната и во правилна положба?

  • Седнете на велосипедот ( статична позиција), притиснете ја предната кочница и притискајте напред-назад. Со слободната рака допрете го горниот дел на предната гарнитура. Доколку чувстувате движење или звук, однесете го велосипедот на проверка.
  • Посебно внимание треба да се обрне на велосипеди со амортизер. Во овој случај треба да се провери точката каде се поврзува горниот и долниот дел од амортизерот.

Употреба на велосипед со разлабавена предна гарнитура е многу опасно.

Доколку го имате овој проблем, препорачливо е да го однесете велосипедот на проверка, затегнување и подмачкување. Велосипед.мк ви ја нуди оваа услуга, како и комплетен сервис на вашиот велосипед.

Перформансите на диск-кочниците се слаби (механички и хидраулични). Зошто е тоа така?

  • Најчеста причина за слаби перформанси на диск-кочниците е директен контакт на дискот со лубрикант (масло) или средства за чистење. Ова најчесто се случува после чистење и подмачкување на велосипедот.
  • Диск-кочниците не се добро подесени
  • Шапите на диск кочниците треба да бидат правилно подесени.
  • Влегување на воздух во системот и цревата (хидраулични). Во овој случај , кога ќе ја притиснете кочницата се чувствува мекост и пропаѓање на истата.
  • Поради лошата состојба или нередовно подмачкување на сајлите ( механички диск-кочници).
  • Поради истрошени пакни, кои треба да се променат со оригинални

Доколку го имате овој проблем, препорачливо е да го однесете велосипедот на проверка, затегнување и подмачкување. Велосипед.мк ви ја нуди оваа услуга, како и комплетен сервис на вашиот велосипед.

Што е разликата помеѓу диск кочници и v-brakes ?

Има многу голема разлика помеѓу овие два вида на кочници. Прочитајте ги основните разлики :

  • Диск кочниците се најчесто потешки, покомплицирани за подесување и поскапи во споредба со v-brakes.
  • Обрачот на тркалото не влијае врз перформансите на диск-кочниците, споредбено со v-brakes, кои се се поосетливи на обрачот од тркалото.
  • Диск-кочниците помалку подлежат на надворешни влијанија како вода, кал и прашина. Спротивно на тоа, вбрејкс гумичките(пакни) се поосетливи на вакви услови.

Зaдниот механизам на мојот велосипед не функционира правилно. Зошто?

  • Подесувањето не е направено според правилникот на произведувачот.
  • Некомпатибилност во деловите кои го сочинуваат погонот (ланец, запчаници, осовини, механизми).
  • Поради искривување на ушката на задниот менувач и изместување на самиот менувач од неговиот правец.
  • Зарѓани или оштетени сајли и кошулици

Доколку го имате овој проблем, препорачливо е да го однесете велосипедот на проверка, затегнување и подмачкување. Велосипед.мк ви ја нуди оваа услуга, како и комплетен сервис на вашиот велосипед.

На што треба да внимавам доколку решам да го надоградам мојот велосипед?

  • Компатибилноста на новите со старите делови е од круцијално значење за нормалното функционирање на велосипедот. Консултирајте се со нашиот тим за повеќе информации.

Основен сервис. Што е вклучено во оваа услуга?

•    Генерална проверка
•    Проверка и штелување на сопирачки
•    Проверка и штелување на брзини
•    Проверка на гуми
•    Проверка на гарнитура од волан
•    Проверка на средна осовина
•    Подмачкување на верига

Комплетен сервис. Што е вклучено во оваа услуга?

Се од услугата Основен сервис , плус:

•    Чистење на велосипед

•    Подмачкување на гарнитура од волан
•    Подмачкување на средна осовина
•    Подмачкување на предна и задна осовина
•    Центрирање на тркала
•    Кратко пробно возење

Препорачливо е да се направи барем еднаш годишно. За mountain бајкерите и за останатите возачи кои возат поинтензивно, го препорачуваме почесто, во зависност од интензитетот на возењето.

Екстра сервис. Што е вклучено во оваа услуга?

Се од услугата комплетен сервис, плус:

•    Замена на пакни
•    Замена на сајли
•    Замена на божури

Оваа услуга се препорачува за возачи кои го користат велосипедот интензивно (неколку пати неделно). Препорачливо е да се направи сервис минимум еднаш годишно.

Основен сервис на амортизер. Што е вклучено во оваа услуга?

•    Чистење
•    Проверка на прашинарки
•    Пумпање (кај воздушни)
•    Подмачкување
•    Проверка на функцијата

Комплетен сервис на амортизер. Што е вклучено во оваа услуга?

Се од услугата основен сервис, плус:

•    Замена масло
•    Подмачкување на опруги
•    Проверка на функцијата

Гаранција на производи

    • Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластениот сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
    •  Доколку производот е неисправен и треба да се сервисира, ве молиме да ја проверите документацијата од овластениот сервисен центар кој е вклучен со вашиот производ и истовремено, постапете во согласност со инструкциите на овластениот сервисер.
  • Ако порачаниот производ е неисправен, и не одговара на описот на страницата, или едноставно, не ги исполнил очекувањата на клиентот, можете во рок од една недела од добивањето на артиклот да направите замена или враќање на производот. По истекот на една недела, клиентот треба да ги следи инструкциите кои се зададени во гаранцијата.

РЕКЛАМАЦИЈА НА ПРОИЗВОД

  • Во случај од било која причина да не сте задоволни од производите, тие може да се заменат или да се вратат во рок од 7 дена од приемот, и вашите пари ќе ви бидат вратени.
  • За да го остварите ова право, треба да го испратите вашиот производ неоштетен во оригиналното пакување со сета опрема и документација со која производот бил при првичната испрака.
  • Ако производот е со одреден дефект и е во рамките на гарантниот период, купувачот треба да јави на овластен сервисен центар во согласност со инструкциите на гаранција.
  • Доколку увидите дека производот по испораката не е во исправна состојба, контактирајте не и ние ќе се потрудиме што е можно поскоро неисправниот уред да ви биде заменет со нов.

ПОЛИТИКА НА ПРИВАТНОСТ

Прибирањето на сите податоци од оваа интернет страна се во согласност со законите за заштита на личните податоци.
Прибирање и користење на личните податоци
  • velosiped.mk e едиствен корисник на информациите што ќе ги оставите на оваа страница. Ние нема да ги продадеме, поделиме или изнајмиме Вашите информации на други во било кој облик.
  • velosiped.mk ќе ги користи вашите лични податоци исклучиво за техничките потреби на е-продавницата , можете да добиете информација од нас за новите производи, услуги или промоции за кои мислиме дека се од заеднички интерес. Во случај да не сакате да ги добивате овие информации имате опција за исклучување. 
  • Вие можете во секој момент да пристапите и да ги промените Вашите лични податоци оставени на velosiped.mk

Регистрација

  • Не е потребна регистрација за да се користи оваа веб страница. Регистрацијата е неопходна само при комплетирање на нарачката и тогаш од купувачите се бара да ги внесат следниве податоци: име, презиме, е-mail адреса, корисничко име, лозинка. телефонски број,  со цел за полесно комуницирање при доставата.

Нарачка 

  • При процесот на наплата velosiped.mk ги побарува следниве податоци од купувачот: контакт инфомации и адреса за испорака.

Безбедност 

  • velosiped.mk се обврзува да ја заштити безбедноста на Вашите лични податоци. Вашите податоци грижливо се чуваат од губење, уништување, фалсификување и неовластен пристап.

 Право на информации 

  • Доколку имате некои прашања што се однесуваат на заштитата на личните податоци и како ракуваме со нив, Ве молиме контактирајте не.

Објавување на промени 

  • Доколку има некои промени во нашата политика за заштита на личните податоци, тие ќе бидат објавени во оваа изјава за заштита на личните податоци, на почетната страница и на други места за кои сметаме дека се соодветни.
Благодариме
Тимот на велосипед.мк 

ЕВРОПСКИ КОДЕКС ЗА ОДНЕСУВАЊЕ

The European Code of Conduct

The European Code of Conduct serves as a collective minimum standard for the cooperation of companies supplying Internet trustmarks.
Each supplier uses its own list of criteria that surpasses the minimum requirements of the collective Code of Conduct and also meets specific national features.

http://www.euro-label.com/en/code-of-conduct/index.html#c217

© 2007 VeloCity
Hosted by CloudTides